Hindistan reklam endüstrisi, genellikle kripto NFT’ler olarak adlandırılan Sanal Dijital Varlık (VDA) için bir çerçeve üzerinde çalışmaya devam ediyor. Son birkaç aydır bu ürünlerin reklamları çok agresif oldu.
Son zamanlarda, Hint reklam endüstrisi VDA yönergelerini tanıttı. Bu, VDA ile ilişkili artan risklerin ortasında gelir. Sektör, bu risklerin genellikle perakende yatırımcılara yeterince açıklanmadığına inanmaktadır.
Hindistan Reklam Standartları Konseyi (ASCI) şunları söyledi:
Tüm VDA ürünleri ve hizmetleri aşağıdaki sorumluluk reddi beyanını taşımalıdır. Kripto ürünleri ve NFT’ler düzenlemeye tabi değildir ve oldukça riskli olabilir. Bu tür işlemlerden kaynaklanan herhangi bir zarar için düzenleyici sağlanamaz.
Yönergeler 1 Nisan 2022 ve sonrasında yayınlanan tüm reklamlar için geçerli olacaktır. Ayrıca reklam verenlerin ve medya sahiplerinin 15 Nisan 2022’den önce yönergelere uyması gerekmektedir.
Diğer yandan ülke, ‘Jupiter Meta’ adlı ilk tam küratörlü NFT pazaryerini piyasaya sürüyor ve 23 Şubat’ta canlı yayınlanacak. Pazar, müzik, film ve oyunlara odaklanacak ve kullanıcıların zamanlarını en üst düzeye çıkarmaları için benzersiz deneyimler yaratacak.
Jupiter Meta’nın kurucu ortağı Sathyan Rajan ve Chakradhar Reddy Kommera’nın büyüyen Web 3.0 alanını geliştirme hedefleri var. Özellikle, pazar, sıfır gaz ücreti ile kendi seviye-1 Rubix blok zinciri teknolojisi tarafından desteklenmektedir.
Ayrıca firma, Chennai’nin özünü kutlayan, “Singara Chennai’nin Simgeleri” etiketli, ülkenin türünün ilk örneği dijital duvar sanatını başlatmayı planlıyor. Bu, dijital sanat eserlerinden oluşan bir koleksiyon. Bu eşyalar, Jüpiter Meta pazarında onlara sahip olmak isteyenler için NFT olarak satılacak.
KriptoHaber: Diğer Haberlerimizi Okumak İçin:
XRP, SOL ve ADA’yı Geride Bıraktı! Yeni Fiyat Artışı mı Geliyor?
Ethereum, Visa’dan 4,5 Kat Daha Fazla İşlem Gerçekleştiriyor!
FTX’ten Sam Bankman-Fried: “Kripto daha sıkı düzenlenmeli!”
GIPHY App Key not set. Please check settings
One Comment