2022’de YouTube , şirketin içerik oluşturucuları, görüntüleyenleri ve ortakları için bir dizi yeni işlev, araç ve ürün sunmayı hedefliyor ve platformda Ürün Müdürü olan Neal Mohan’a göre, bazı özellikler aynı zamanda şunlarla da ilgili olacak. Metaverse , Blockchain ve NFT’ler platform kullanıcılarının daha fazla katılımını sağlamak için nasıl kullanılabileceğini inceler.
Mohan’a göre, platform şu anda içeriğini görüntülemeyi daha sürükleyici hale getirmenin yollarını tartışıyor ve meta veri deposu işlevleriyle daha derin entegrasyon çözümün bir parçası olabilir.
Yeni işlevler, içerik oluşturucuların platformu kullanarak para kazanmalarını sağlayan YouTube’un İş Ortağı Programı aracılığıyla sağlanabilir. Mohan, 2021’de programın 2 milyon katılımcıya ulaştığını söyledi.
“Bir etki görmeyi bekleyebileceğiniz ilk alan, oyunlara daha fazla etkileşim getirmek ve onları daha canlı hissettirmek için çalışacağımız oyundur. Henüz erken ama bu sanal dünyaları izleyiciler için nasıl gerçeğe dönüştürebileceğimizi görmekten heyecan duyuyoruz” dedi .
Mohan ayrıca, Google’ın sahip olduğu devin, Web 3’ün sunduğu ademi merkeziyetçilikten yararlanarak blok zinciri ve NFT’ler alanındaki katılımını artırabileceğini öne sürüyor .
“Web3, içerik oluşturucular için yeni fırsatlar da sunuyor. Blok zinciri ve NFT’ler gibi yeni teknolojilerin, içerik oluşturucuların hayranlarıyla daha derin ilişkiler kurmasına izin verebileceğine inanıyoruz. CPO, birlikte yeni projeler üzerinde işbirliği yapabilecek ve daha önce mümkün olmayan şekillerde para kazanabilecekler” dedi.
Örnek olarak Mohan, hayranların en sevdikleri içerik oluşturuculardan benzersiz videolar, fotoğraflar, sanat eserleri ve diğer ürünleri YouTube aracılığıyla edinebileceğini söyledi.
Mohan, “Bu yeni teknolojilere sorumlu bir şekilde yaklaştığımızdan emin olmak için göz önünde bulundurulması gereken çok şey var, ancak inanılmaz bir potansiyel olduğunu da düşünüyoruz,” diyerek sözlerini tamamladı.
KriptoHaber: Diğer Haberlerimizi Okumak İçin:
Rusya Her Yıl 13 Milyar Dolar Kripto Vergisi Toplayabilir!
2022’de DEX Trendleri: Daha Büyük Pazar Payı, Yeni Ürünler, Tanıdık Zorluklar
GIPHY App Key not set. Please check settings
One Comment