in ,

Sandbox Metaverse 2 Milyon Kullanıcıya Ulaştı, K-pop Ortaklığına Başladı!

NFT yatırım devi Animoca Brands’in sahip olduğu Sandbox metaverse oyunu, oyna-kazan sezonunun ikinci alfa lansmanında 2 milyon kayıtlı kullanıcıyı aştı.

NFT’ler ve yerel SAND tokeni tarafından desteklenen kripto oyunu, yaklaşık dört yıldır üzerinde çalışıyor ve oyunun en son önizlemesi, Kasım 2021’in sonlarında uzun zamandır beklenen ilk alfa lansmanından sadece birkaç ay sonra geldi.

İkinci sezon resmi olarak Perşembe günü yayınlandı ve herhangi bir kullanıcı, popüler rapçi ve yeni keşfedilen NFT savunucusu Snoop Dogg ile ortaklaşa “Snoopverse”in bir ön gösterimi de dahil olmak üzere 35 farklı sanal deneyimi özgürce keşfedebilir.

Sandbox metaverse

Oyuncuların, sahiplerini mevcut fiyatlarla yaklaşık 3.000 $ değerinde 1.000 SAND’a kadar ödüllendirecek bir Alpha Pass NFT alma şansı elde etmek için tamamlayabilecekleri 200 görev var.

Sandbox metaverse, projeyi ileriye doğru aşamalı aşamalar halinde sunmayı hedefliyor ve platformun 2022 yol haritasına göre, önümüzdeki çeyrekte SAND, sanal arazi ve avatar sahiplerine oy verme yetkisi verecek merkezi olmayan bir özerk organizasyonun lansmanı yapılacak.

The Sandbox’ın alfa sürümünde zaten güçlü bir kullanıcı tabanına sahip olmasının ardındaki kilit faktör, birkaç isim vermek gerekirse Warner Music, The Walking Dead, Snoop Dogg ve Deadmau5 gibi ana akım isimlerle yaptığı uzun ortaklıklar listesi olabilir.

SAND’ın fiyatı son 24 saat içinde %5 düşerek 3,05$’dan işlem görmesiyle birlikte, ikinci alfa sezonunun lansmanı beklentisinin henüz fiyat hareketini etkilemediği görülüyor. Son 30 günde %24’ten fazla ve üç ay önceki tüm zamanların en yüksek seviyesinden yaklaşık %64 düştü.

NFT’ler açısından, The Sandbox’ın sanal arsalarının taban fiyatı da geçen hafta %8 düşerek 2.97 Ether’e (ETH) oturdu ve bu yazı yazılırken yaklaşık 8.100 dolar değerinde.

2 Mart’ta The Sandbox ayrıca, oyun için K-pop gibi Kore kültürünün özelliklerini içeren tokenize edilmiş varlıklar geliştirmek için Cube Entertainment ile bir ortaklık duyurdu.

“Cube, ana K-POP etiketlerinin yerel markalarını ve ortaklarını aktif olarak küratörlüğünü yaptığı ve onlara The Sandbox’ta varlıklarını sunduğu K-kültür merkezi aracılığıyla Sandbox’a bir adım daha ilerleyerek açık Metaverse ruhunu gerçekten benimsiyor. The Sandbox’ın kurucu ortağı ve COO’su Sebastien Borget duyurunun bir parçası olarak dedi.

 

 

Written by SevanY

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment

Rusya Zaporizhzhia Santralini Bombaladı. Kripto Piyasası Neden Düşüşte?

Rusya Avrupa’nın En Büyük Nükleer Santralini Bombalarken Kripto Piyasası Düştü!

Shiba Coin Fiyat Tahmini 2022 Shiba Coin Alınır Mı?

SHIB Fiyat Tahmini 2022 Shiba Coin Satın Alma Zamanı Geldi Mi?